19 Ağustos 2007 Pazar

Usagi...Ay Savaşçısı :)


E madem Ay Savaşçısı'ndan başladık söze, Usagi'yle devam edelim :)

Aslında benim takma adımdan da anlayacağınız üzere, bu çizgifilmde benim en sevdiğim ve kendimi özdeşleştirdiğim karakter Usagi'dir :) Hele gerçek hayatta ben de kendi Mamoru'mu bulduktan sonra :) ihihi :P

Usagi masum, çocuksu, neşeli, hüzünlü olduğu zamanlarda gözyaşlarını asla tutmayı beceremeyen, dostcanlısı güzel ve sevimli bir kızdır.

Pastaya hayır diyemez... (Biri kulağımımı çınlattı ne :D )

Hayatta en çok sevdiği insan Mamoru'dur... Ona çıldırasıya düşkün ve aşıktır...

Aslında, bakıldığında diğer savaşçılar kadar güçlü olmayan Usagi, tüm gücünü diğer savaşçılardan, onlarla arasındaki dostluk ve sevgi bağından alır...

İleriki bölümlerde de ortaya çıkacağı üzere, Luna'nın bulmasını istediği Ay Prensesi aslında Usagi'nin ta kendisidir!

(Burda ayrıca "Luna" ismindeki metafora da dikkatinizi çekmek isterim, anlamı "Ay"dır.)

İçindeki masumiyet ve sevgi sayesinde, çizgifilmdeki en kötü karakterlerin içindeki iyiliği bile çıkarabilmeyi başarmıştır...

Valla daha ne diyeyim bilmiyorum... Favori karakterim diye daha fazla övmeyeyim bari... :) Diğerlerine geçeyim...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de cookk severim kendilerini:-))) Italyanca ogreniyorum bu aralar ve bi keresinde arkadasim Luna ne demek die sordugunda bu cizgifilmden bildiim icin ay diebilmistim:-P(latince oluyo kendileri, yani kelime)