20 Ağustos 2007 Pazartesi

Gölgelerin Gücü Adınaaaaa!!! Ben She-ra'yım!!! :D

Bir zamanların dillerden düşmez, en popüler repliğiydi bu: "Gölgelerin gücü adına!" (Ne demekse!:) Hayatlarımıza He-man (az sonra ondan da bahsedeceğim) ve She-ra'dan sonra girdi, ve bir daha hiçbirimiz eskisi gibi olmadık... :)


Efendim, bildiğiniz üzere She-ra, He-man'in kız kardeşi olup, kötülüklere karşı savaşmaktadır... Bir de güzeller güzeli kanatlı uçan bir atı da vardır onun, adı bilmem ne Rüzgar ( hatırlayanlar bana hatırlatsın) Ben ufakkene, sailormoon'dan önce bunu idol bellediydim:) Alırdım elime dedemin bastonunu, çekilirdim kimsenin olmadığı bir köşeye, kaldırırdım havaya, repliği söyler, She-ra olurdum :D napayım! ben çok çirkindim, She-ra ise maşşallah taş gibiydi o vakitler, bi de af edersiniz elini "koy"duğu yerde güller bitiyordu :D Çocuk aklı, özeniyordum işte ben de... :)



He-man'deki kötü karakter İskeletor gibi bundan da ona çok benzeyen kötü bir karakter vardı çizgfilmde... Paso She-ra'yı yok etmeye çalışırdı... Yav gerizekalı! Çocuklar öğrendi, bir sen mi öğrenemedin çizgifilmlerde kötüler asla kazanmaaaaaz! :)



Daha She-ra üzerine ne diyeyim bilmiyorum ki... O anlatılmaz yaşanır desem, çok mu iğrençleşmiş olurum? :)

4 yorum:

rukiye dedi ki...

ben hiçbir çizgi-kahramanı kendime idol seçmemiştim (belki de en büyük hatayı burda yapmışımdır) ama bak bu çizgifilmi (yahut çizgi diziyi) ben de severek izliyodum..

hani şimdi ne çok isterdim: bir mağaranın ağzında avazım çıktığınca "gölgelerin gücü adına" diye bağırsam, sonra gölgeler bana güç verse ve daha da sonra elimi koyduğum yerden güller bitse ve en sonunda hayat bahar olsa..

avgi (şafak) dedi ki...

çizgi filmin sonunda bi yaratık çıkar ;

"hadi çocuklar şimdi saklandığım yeri bulun." derdi...

yaratığın kendisi mor , saklandığı yer de oldukça karışık renkli olduğundan küçükken nereye saklandığını bulmakta zorluk çekerdim...

yaş birazık kemale erince yaratığı bulmak kolaylaşmış dolayısı ile çizgi filmi izlememin de bi anlamı kalmadığından izlemeyi bırakmıştım... :)))

fersiz dedi ki...

she-ra bacım:) asilerin yılmaz arkadaşı..Hay Allah asi ne demekti bir türlü anlamazdım:)she_ra ya dair hatırladıklarım bunun bir yavuklusu vardı bıyıklı bişey:)sonra hep sabah 11 civarı başlardı sanki ve ben öğlenciydim koştura koştura bir yandan onu izlerdim...orda bir yaratık vardı çizgifilmde herhangi bir yerde gözükürdü sonra en sonunda onu gördünüz mü?işte burdaaa diye gösterirlerdi iyice izlemek için yapılan bir numaraydı iyi de ne gerek var ki:)ben zaten gözümü ayırmıyordum.

ne çok yazdım yav..sevdim ben burayı hayırlı olsun:)

serenitiy dedi ki...

ben fazla hatırlamıyorum ama gölgeli kısmı hatırlıym bide heman vardı bide salak bi kaplanı...korkak neyse dönüşümdn sonra bedeniyle zekasıda gelişyodu galiba....baştaki salak kaplan gidiyo yerine akıl küpü bişi geliyoduu