20 Ağustos 2007 Pazartesi

Georgie...

Efendiiim... Üzerinde söyleyecek çok fazla sözüm olan bir çizgifilm de Georgie'dir...


En ince ayrıntılarına dek büyük bir özen ve dikkatle izlemiş bulunduğum bu çizgifilm, benim psikolojimde derin yaralar bırakmıştır... :) Anlatayım, bakın sizler de bana hak vereceksiniz...
Georgie adlı kızımızın babası aslında sürgün bir vatandaştır... Ve o dönemde "sürgün" olmak suçların en büyüğüdür... Kızının bu lekeyle yaşayamayağını bilen babası onu bir aileye evlatlık olarak bırakır...



İşte Georgie'nin hiç bilmediği geçmişi böylece ardında kalır, ve o hayatını evlatlık alındığı bu ailede devam ettirmeye başlar...



Fakat evin annesi Georgie'yi katiyetle kabullenmez... Seneler geçtikçe de ona olan tavrı daha da keskinleşir...






Oğullarının Georgie'ye olan düşkünlüğünün bir gün onları düşman edeceğinin farkındadır, ve oğulları için çok endişelenmektedir...












Georgie büyüdükçe güzelleşir, büyüdükçe güzelleşir... Ve evin büyük oğlu Abel, artık ona karşı duygularını dizginleyememektedir...







Sırf Georgie'den uzaklaşmak, onu unutmak için denizci olmaya karar verir, ve evden ayrılır...




Fakat 1 sene sonra döndüğünde onu asla unutamayacağını anlar ve ona açılmaya karar verir...











Abel bu duygu karmaşasında boğuşurken, zavallı Arthur'un da durumu aslında pek iç açıcı değildir...








Abel'ın Georgie'ye karşı duygularını bile bile kendi aşkını içinde yaşamaya devam eder...











Oğullarının dönüşü olmayan bir çıkmaza girdiğinin farkına varan anneleri, bir gün Georgie'ye aslında onların kızı olmadığını ona haykırır ve döve döve evden kovar...




Fakat kendinden geçen Georgie, bu kadar acıya katlanamaz, kendini nehire atar, ve intihara kalkışır... Ama Arthur onu boğulmaktan son anda kurtarır...




Georgie ateşler içinde bir yanar, bir titrerken, evde onu ısıtacak tek bir odun olmadığı için Arthur çırılçıplak soyunur, ve yine çırılçığlak Georgie'yi bedeninin ve kalbinin aşkıyla ısıtır :) (Ayyyy bunu izlerken çok utanmıştım! Ama yine de izlemişim bakın! :)







İyileşen Georgie'yi görmeye ilk Abel gelir, ve ona olan tüm duygularını itiraf eder ve onla evlenmek istediğini söyler... Ve onu öper..! Ne yapacağını şaşıran Georgie, kimselere bir şey söylemeden aldığı bu darbeyle evi terk eder... Ve aslında aşık olduğu adam Lowell'a kavuşabilmek için denizci bir erkek kılığına girip şehri terk eder...




Georgie'ye yaptıklarından dolayı 2 genç annelerini asla affetmez... Hatta Abel evi terk eder...

Bu acıyı kaldıramayan anneleri, yaptıklarından pişman yataklara düşer, ve kısa süre sonra da ölür...

Fakat hikayemizin sonu seyirciyi pek de tatmin edici bitmez...

Georgie Lowell'ı bulur, hatta bir gün banyodan sonra bornozlu haliyle muhteşem vücuduyla karşımıza çıkan Lowell, bizleri olduğu gibi Georgie'yi de kendinde geçirir, ve oracıkta birbirlerine sahip olurlar... :) (+18 bir çizgifilmdi, tamam kabul ediyorum:)

Çok zengin ve soylu olan Lowell, Georgie için evini terk eder, fakat ciğerlerinden hasta olduğu için Georgie onu yaşatmak uğruna ondan vazgeçer ve Lowell ömrü boyunca Georgie'yi sevse de, terk edişinden ötürü ondan nefret eder...

Ve bizim sevgili Georgie'miz "sözde" abilerinin yanına geri döner, ve sonsuza dek onlarla "kardeş kardeş" yaşar...

Valla bu anime'yi izlemediyseniz cidden çok şey kaybetmişsiniz, ne diyeyim... :)

Değme dizilere taş çıkartır içindeki entrikalarla! :)

Valla nedendir bilmem (!) benim en sevdiğim çizgfimlerdendi...

Siz de sever miydiniz... :)

23 yorum:

avgi (şafak) dedi ki...

hehe...

az önce çok bilmiyorum aslında demiştim ama bu çizgi filmi hatırlıyorum, sürekli izlemiyodum ancak georgie'nın evden kaçıp erkek kılığında denize açıldığını hatırlıyorum... bana hep "şeker kız candy " yi hatırlatırdı. ısınamammıştım o yüzden... :D

yazdıklarına bakılırsa brezilya dizilerine taş çıkarıyomuş... maşallah! :D :D

Usagi dedi ki...

ohooooooooo :D candy yanında halt etmiş! :D
onun Terry'le öpücüğü, Georgie'nin yaptıkları yanında pek masum kalıyor be! :D

Usagi dedi ki...

ayrıca denizciyken kız olduğunun nasıl ortaya çıktığını da es geçmemek lazım...
yanlışlıkla gömleği yırtılmış, göğsü ortaya çıkmıştı! :D
çizgifilmin unutulmaz sahnelerinden!:D

PuCCa dedi ki...

yüzüm kızararak izlerdim, hala aklımda abisinin onu ısttığı sahne; "bir insanı ısıtmak için ona vucut ısısı vermen gerekir" babam yasaklamıştı bize o çizgi filmi hatırlıyorum starda akşamları tam 6 ya yakın bi saatte oynuyordu.. ne çizgifilmdi bee :P

Usagi dedi ki...

ben valla çizgifilmlerimi (hele candy, georgie gibi 13 ögeler içerenleri :P) inzivaya çekilerek, pür dikkat izlerdim, o yüzden kimseye yakalanmadım.. :) ama psikolojimi o kadar etkilemişler ki, kaç yaşıma geldim hala taptaze aklımdalar valla :D

mavilihüzün dedi ki...

ya ben bu kıza oha diyorum ve ona aşık olanlarada :S
ne biçim şey be insan kardeşine aşık olur mu hemde üvey olduğunu bilmeden hasbinallah!:)
anne az dövmüş bunu döverek öldürseymiş yaptıklarının yanında:)
bu ne be yaprak dökümünden beter çizgifilm eseflen kınıyorum:)
usagi senide izlediğin için:)
küçücük çocukken insan bi utanır kanal değiştirir gözünü kapar o sahnelerde:)

PuCCa dedi ki...

niye kapatalım manyakmıyız :P biyoloji gibiydi :)))) ama cidden yüzüm kızarıyodu hatta bornozu düşürdüğü sahneyi babam görmüştü ne izliyosunuz siz diye televizyonu kapattırmıştı çpk ağladım ogün ne oldu diye meraktan öldüm ama bi sonraki gün kısa görüntülerinde anladım nolduğunu :))))

flo dedi ki...

bn hatırlamıyorum o sahneleri baya küçüktüm heralde ama hiç kaçırmazdım cok severdım fakat favori çizgi filimim ay savaşçısıydı

canan kök dedi ki...

mavilihüzün arkadaşım sen izlememişsin doğal olarakta anlamamışsın senin söylediğin gibi bir olay yok erkek kardeşleri kızın gerçek kardeşleri olmadığını biliyorlar sadece georgie bilmiyor ve bu yüzden erkek kardeşler georgie ye aşık olurken georgie onları abileri sandığından başkasına aşık oluyor ve gerçekleri sonradan öğreniyor

canan kök dedi ki...

ve georgie hakkındaki yorumlarım sizlere katılıyorum arkadaşlar hala hafızamda yer etmiş durumda ve bence bir çocuğa romantizm öğretmek istiyorsanız izletmeniz gerekenlerden ben bilmiyorum bu yüzdenmi hala romantiklik hastasıyım ama çağın romantikliği değil acılı romantizm ağlayarak öpüşme gibi yada aşkından dayanamayıp öpen kişi karşısında karşı tarafın açık gözleri ve şaşkın durumu gibi :)))

serenitiy dedi ki...

japon yapımı çizgi diziler animeler çocuklardaa öte büyüklerde yapılıyo yani sadece çocuk izlergözüyle bakmayın yani.......bunun gibi daha fea animelerde varr..ayrıca benim anlamadığım buna sansür uygulanmadı neden sm uygulandı ki....bencede brezilya dizisi halt etmiş yaında...

Unknown dedi ki...

cok seviyordum ben bu cizgifilmi ama o asil ve kenisi icin her seyi birakip yanina gelen yakisiklidan yasamasi icin vazgecmesi sacma gelmisti...bi de yanlis hatirlamiyosam babasi daha sonra zengin olmustu hatta o yakisiklinin mirasi aslinda kendisindi veya ona benzer bi sey...hakkindan da vazgeciodu...niye birakiyorsun salak iste paran var sen iyilestirsene demistim...sonunu ondan seyretmemistim:-D

Adsız dedi ki...

Geogie'nin Londraya gittiğinde Lowell ile karsilastigi sahneyi animsar misiniz? Hani guzel bi elbise ile yola koyulmustu sonra Lovell'in evine geldiginde bi kopek onu kovalamisti da elbise ligme ligme olmustu! Sonra Lovell (banyodan yeni cikmisti ve uzerinde bornoz vardi!) Nezaket olsun diye bahcede Georgie'ye vermeye kakmisti bornozunu. Bu bolumun sonunda Georgie ile ileri gitmeyi denemisti Lowell ama Georgie'nin gozyaslari onu durdurmustu. (Bu kisim sonraki bolumun basinda tekrar ediyordu ve Lovell orada duruyordu) Ancak yayınlandıgı pekcok kez bu kısım acılış muzigi oncesi kesillmeye ugramıstır ve pekcok kisi onun Lovell la ileri gittigini zanneder.Karsilastigim yorumlarin cogunda boyle sanıldıgını fark etttim

elif dedi ki...

bu çizgi filme hayrandım hala dah aklımda tekrar izleme şansımız yokmuuuuu

aybala dedi ki...

neden kötü düşünüyor arkadaşlar anlamadım gayet düzgün bi çizgi filmdi her şeyi yanlış anlamanın alemi yok sonuçta gençlik dizisi bu ve üstelik batı kültürünü anlatıyor
onlarda herşey ilkokulda başlıyr

çok masum bi aşk hikayesi bence

cananmat dedi ki...

bencede yorumlar çok banel ve geri...aşkı yaşıolar sonuçta her önüne gelenle yapıo die bişey yok...romantizmi süper iletio ve ayıplıktan ziyade hayatın ayıp diipte görmezden geldiğimiz gayet sıradan olan gerçekliklerini çok güzel ve masumane bi şekilde iletiyo...artı 18 olayına kesinlikle katılmıyorum...neyse bunlar yoarumlarla ilgili görüşlerimdi, çizgi filme gelince, süper bi çizgi filmdi...bunları tekrar izlemenin bi yolu varmı? bilen varsa yazsın lütfen...georgie, şeker kız candy, ay savaşçısı, yeşilin kızı anne, marco, genki ve sandybell...işte ben bunları baştan sona oturup izlemek istiyorum...internette fellik fellik aranmanın bi sonuç vermediğini gördüm...bildiğiniz bir yayın adı veya dvdlerini çıkarmış bi yayıncı falan biliosanız lütfen buraya yazın...ben doğuda görev yapıorum...buralarda bulmam mümkün deil...yardımlarınızı bekliorum...

cananmat dedi ki...

bencede yorumlar çok banel ve geri...aşkı yaşıolar sonuçta her önüne gelenle yapıo die bişey yok...romantizmi süper iletio ve ayıplıktan ziyade hayatın ayıp diipte görmezden geldiğimiz gayet sıradan olan gerçekliklerini çok güzel ve masumane bi şekilde iletiyo...artı 18 olayına kesinlikle katılmıyorum...neyse bunlar yoarumlarla ilgili görüşlerimdi, çizgi filme gelince, süper bi çizgi filmdi...bunları tekrar izlemenin bi yolu varmı? bilen varsa yazsın lütfen...georgie, şeker kız candy, ay savaşçısı, yeşilin kızı anne, marco, genki ve sandybell...işte ben bunları baştan sona oturup izlemek istiyorum...internette fellik fellik aranmanın bi sonuç vermediğini gördüm...bildiğiniz bir yayın adı veya dvdlerini çıkarmış bi yayıncı falan biliosanız lütfen buraya yazın...ben doğuda görev yapıorum...buralarda bulmam mümkün deil...yardımlarınızı bekliorum...

aybala dedi ki...

ben georgie yi baştan sona video75 de izlemiştim ama.. her bölümü ayrı video şeklindeydi... indirilebiliyo da ordan hem..

diğerlerine bakmadım aynı yerden bakın isterseniz

deniz dedi ki...

bende tam bir georgie fanıydım..üstelik annemde işi gücü bırakır izlerdi. tabi bazı sahnelerde beni uzaklaştırmaya çalışırdı hemen..ama burada çizgi filmin sonu eksik yazılmış. buraya kadar herşey doğru, yalnız devamında georgienin babası sürgünden dönüyor. georgieye tüm gerçekleri anlatıyor eski itibarını yenden kazanıyor vegeorgie prenses( yada öle bişi oluyor)lowel ın ailesinden intikamını alıyor ancak loell la evlenmiyor ve sözde abilerine dönüyor

zeynep dedi ki...

ah Georgie ah. o çizgifilm için o yıllar için şu sahip olduklarımdan hemen vazgeçerdim. hayatımın en güzel yıllarıymış. Georgie Able'yi sevse ne olurdu sanki.Able için öyle çok ağlardım ki....

pink_state dedi ki...

86 kusagından bu ç.fılmı bilen sadce 1arkadasım var. izleyenlerin unutması imkansız! hatrladıgıma gore show tv de yayınlanıyordu. haberlerden önce kısa korku fizisi vardı gene o yayın saatine hiç uygun olmayan, sonra 2si de kaldırıldı.
bnde tekrar izlemek istiyorum video75 i önermiş bir ark ama orası acılmıyo yardımcı olun lutfen ...

Unknown dedi ki...

facebook taki şu çizgi resim akımı olmasa ta buralara kadar gelip bu yorumları okuyabilir miydim bilmiyorum... georgia'yı ben
de çok izlerdim ... ama sonunu izleyememiştim.. neden hatırlamıyorum.. o yüzden tekrar izlemek isterim .. site adı bilen varsa paylaşırsa çok sevinirim.

Gözde Eren dedi ki...

Ben de georgie izlerdim, bunun yanında ay savaşçısı da, hatta georgie'ye bayılırdım ne kadar güzel bi kız derdim, ama çizgi filmde öpüşme sevişme sahneleri var, yani kötü örnek oluyor, subliminal mesaj veriyor, +18 olduğunu bilmeden izlerdim, baya etki bıraktı bende de, ama şimdi ki gibi +18 ibaresi koysalar çizgi filme büyükler zaten izletmezdi, böylelikle kötü etki bırakmamış olurdu