19 Ağustos 2007 Pazar

Carp Captor Sakura (Kart Avcısı Sakura)




Sizler için seçtiğim ikinci çizgifilm Sakura...


Ülkemizde kısa bir süreliğine Star TV'de yayınlanan bu çizgifilm, oldukça başarılı Japon çizgifilmlerinden bir tanesi...


Konusu aslında bir nevi Pandora'nın Kutusu hikayesi vari...





Hiçbir özel dönüşüm geçirmeden savaşan Sakura'nın görevi, kartlardan kaçan ruhları onlara geri hapsetmek...

Bilmem daha önce hiç izlediniz mi, ama siz de bir Japon çizgifilm severseniz, youtube'dan bir göz atın derim... ;)

4 yorum:

Sehrazat Leyla Gunduz dedi ki...

Lady Oscar'in TRTde yayinlandigi tarihi hatirlayabilirseniz bana bildirebilir misiniz acaba?Onu hatirlamaya calisiyorum ama hatirlayamiyorum.

saikou23 dedi ki...

sakuradan sonra yine star tv de bir anime yayınlandı kız kılık değiştirip savaşıyordu aysavaşçısına da benziyordu bizaz, bir de aklımda net olarak hatırladığım ; bir sevdiği çocuk vardı okuldan o da kılık değiştirip savaşıyordu ancak kız onun kılık değiştirmiş halini kötü birisi olarak biliyordu başlarda. sonra çocuk kıza yonca başlı el yapımı yüzük vermişti ve bir savaş sırasında eli yaralanıp yüzük ortaya çıkıyordu. kız erkeğin sevdiği çocuk olduğunu anlayıp kafası karışıyordu ... aklına birşeyler geliyor mu?

Unknown dedi ki...

Ne zamandır adını hatırlamaya çalşyorum neydi ya

Unknown dedi ki...

Ne zamandır adını hatırlamaya çalşyorum neydi ya